Klacht: Klacht over reisboeking en betaling. Klachtenafdeling is totaal niet bereikbaar

op 30 augustus 2014 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Medio april 2014 heb ik bij Nuhr Rotterdam West een reis geboekt naar Kayseri. Vertrekdatum was 24 juni 2014. Zie mijn klachtbrief, waar tot op heden door de klachtenafdeling v Nuhr niks mee gedaan is. Ze zijn telefonisch op geen enkele wijze te bereiken en per mail reageren doen ze ook niet!!

Ik wil serieus genomen worden. Ik wil mn geld wat verduisterd is (160euro retour) Ik wil dat Nuhr klanten fatsoenlijk behandeld en klachten deugdelijk afhandeld. Intern gaat er een hoop mis, maar medewerkers wordt gewoon een hand boven het hoofd gehouden. Ze hanteren zogenaamd 4 weken om een klacht af te handelen, maar zijn vervolgens op geen enkele wijze bereikbaar.
Zolang je een ticket koopt bij Nuhr is er niks aan de hand, maar mocht er dus op de een of andere manier problemen ontstaan dan zit je met de gebakken peren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:50 geantwoord

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.
Nuhr

Alle klachten die gemeld zijn door maassluis58