Klacht: klacht over product en afhandeling

op 27 mei 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb enige tijd geleden een oven van jullie gekocht waarbij vanaf het begin problemen mee waren. Vaak zijn jullie monteurs bij ons langs geweest waarbij uiteindelijk het probleem niet opgelost kon geworden.

Bij de eerste omruiling is de oven geplaatst en voordat ik het wist waren de monteurs al weg. De controle die uitgevoerd was, was enkel of het lampje van de over brandt. Toen ik hem zelf ging gebruiken bleek het apparaat niet goed te werken. Maakte gekke geluiden bij zowel de oven als magnetron functie. Nadat ik met jullie contact had opgenomen is er weer een omruiling afgesproken. Dit heeft heel lang geduurd omdat er bij electrolux iets fout was gegaan.

Uiteindelijk, op de dag dat jullie zouden komen, is niemand komen opdagen. Bleek dat er op twee plekken de correcte datum moest staan bij jullie in het systeem en dat het maar op 1 plek goed stond. Maar weer een nieuwe afspraak gemaakt.

Vandaag zijn jullie weer langs gekomen en na montage bleek dit product helemaal niet te werken… Lampje ging niet eens aan. Daarbij is ook nog eens de keuken beschadigd geraakt met het erin en eruit halen van de oven.

Ik ben ten einde raad. Ik moet elke keer maar eea te zien te regelen met werk etc en krijg steeds maar geen goed werkend product. Het vertrouwen in het product van jullie is zeer sterk afgenomen en ben van mening dat het gewoon geen deugdelijke type is gezien de vele problemen die wij ermee gehad hebben.

Ik hoop snel van jullie te horen aangezien ik nu al enkele maanden geen goed functionerende oven heb.

Rutger Nieuwkamp

Ik hoop daarom ook dat we een andere passende oplossing kunnen vinden, anders dan maar weer een poging wagen om een zelfde type oven te plaatsen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 30 mei 2016 om 13:27 geantwoord

Wij hebben zojuist contact opgenomen met de consument en aangeboden het apparaat om te kunnen ruilen voor een ander model.

De schadeclaim zullen wij in behandeling nemen.

Els
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Tevens zijn wij telefonisch te bereiken tijdens kantoortijden op 0172-468 172.

Alle klachten die gemeld zijn door rutgernieuwkamp