Klacht: Klacht over niet leveren van folders geeft geen resultaat.

op 16 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 december 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoekstra,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het heel vervelend dat de bezorging te wensen overlaat.

Wij hebben afgelopen week een aantal keren geprobeerd u telefonisch te breiken om een en ander nader toe te lichten, dit is helaas niet gelukt.

Om geen aanbiedingen te hoeven missen wijzen wij u op onze spotta app, gratis te downloaden.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 21 december 2017 om 09:38 geantwoord

Er is maar 1 keer gebeld, donderdag ochtend rond 9 uur maar ik was aan het werk en had geen tijd om op te nemen.
De bezorging gebeurd geheel niet, al 4 weken en ik wens de folders graag in de bus. Met de spotta app vindt ik vervelend zoeken.

M.v.g. Ron.

Alle klachten die gemeld zijn door Walt