Klacht: Klacht over mevr. Ngyuen

op 26 september 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een klacht ingediend bij Stedin.
Ik was het niet eens met de manier waarop de desbetreffende medewerker mijn klacht heeft afgehandeld. Ik heb vervolgens een klacht over deze medewerker ingediend bij diens leidinggevende. Dat heb ik gedaan door de klacht te richten aan de teamleider (zonder een naam te noemen, aangezien ik die niet weet).
Ik heb de email gestuurd aan t algemee adres.
Wat schetst mij verbazing. Ik krijg hierop een reaktie van de desbetreffende medewerker zelf. De desbetreffende medewerker heeft dus de klacht over zichzelf behandeld. Te belachelijk voor woorden

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat iemands anders dan mevrouw Ngyuen mijn klacht behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leila77