Klacht: Klacht over levering en het niet nakomen van afspraak

op 29 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Op 7 juli 2016 ben ik bij de Hornbach geweest om tegels voor mijn tuin uit te zoeken. Ik ben door medewerker van u geholpen, hij heeft de bestelling voor mij gedaan. Het gaat om excluton betontegel de totale kosten bedragen hiervoor € 585,06. Dit bedrag diende ik in een keer te voldoen en het zou in eerste instantie binnen 9 dagen bezorgt worden, zie kopie bon! Op 8 juli 2016 ben ik door een van de medewerkers gebeld met de mededeling, dat de tegels niet binnen 9 dagen bezorgt kunnen worden en stelde mij voor om de bestelling eventueel te annuleren of te wachten tot 25 juli 2016, want dan zouden ze bezorgt kunnen worden. Uiteraard ging ik voor de bezorging van 25 juli 2016, omdat ik de tegels erg mooi vond en ik alles toch al betaald had.

Op 25 juli 2016 zouden de tegels bezorgd worden en ik zou ook nog gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Om 15: 00 uur besloot ikzelf naar de Hornbach te bellen om te vragen over de stand van zaken betreft de bezorging. U medewerker vertelde mij: Dat de tegels niet op 25 juli 2016, maar op 20 of 22 juli 2016 bezorgd zouden zijn. De medewerker ging bellen over wat er mis is gegaan en hij kwam toen met de mededeling, dat de tegels 20 augustus 2016 bezorgd gaan worden. Vervolgens werd er over en weer gebeld door u medewerker. Hij vertelde mij, dat die tegels die ik besteld had helemaal niet meer besteld kunnen worden. Ik mocht van de medewerker nieuwe tegels weer uitkiezen, maar na het uitkiezen van de nieuwe tegels moest ik die kosten weer terplekke betalen, dat geld had ik uiteraard niet i.v.m. met die andere tegels en het zou nog een paar dagen duren voordat het gestort wordt, maar dit moest ik wel weer meteen betalen.

Door jullie toedoen heb ik geld moeten lenen, om weer een nieuwe bestelling te kunnen plaatsen. De tegelboer heb ik tot drie keer toe weg moeten sturen, zonder dat hij zijn werk had kunnen uitvoeren, omdat de tegels er niet waren. Wij hebben hierdoor een erg slechte ervaring met Hornbach gehad. Ik ben erg teleurgesteld in de dienstverlening van Hornbach

Het minste wat u zou kunnen doen is een korting op de tegels die nu weer opnieuw geleverd gaan worden en de kilometer vergoeding voor de keren dat ik naar Hornbach moest om het uit te zoeken wat er weer mis is gegaan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Hornbach

Heeft op 15 september 2016 om 14:28 geantwoord

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door houssain01