Klacht: Klacht over levering douchekraan

op 17 oktober 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

In verband met de verbouwing van mijn badkamer, heb ik op 31 juli bij Hornbach een douche cabine en douche kraan besteld (samen circa EUR 1,592). Mijn verbouwing zou starten op 30 september en dit leek mij voldoende tijd om uitloop van levertijden op te vangen.

Op 6 september ontving ik bericht dat zowel de douchecabine als de douche kraan gearriveerd waren bij Hornbach.

Aangezien ik ook tegels nodig had en een bad heb ik op 11 september een vrijstaand bad (EUR 899) en enkele dagen erna tegels besteld (EUR 309). Omdat ik alles tegelijk geleverd wilde hebben op 28 september heb ik de douche kraan en douche cabine zolang bij Hornbach in het magazijn laten staan tot dat ook de tegels en het bad binnen waren bij Hornbach. Uiteindelijk was alles binnen en zou op 28 september alles worden bezorgd bij mij thuis.

Op 28 september werd ik s’ochtends gebeld met de mededeling dat de douche kraan niet kon worden meegeleverd omdat deze was beschadigd of kwijt was. Echter zou deze nog dezelfde dag met spoed nabesteld worden en waarschijnlijk, op 30 september worden nageleverd en thuisbezorgd. Dit was voor mij geen probleem.

Inmiddels is het nu 17 dagen later en heb ik nog geen douche kraan ontvangen. Ik heb hierdoor mijn verbouwing moeten stilleggen. Ik ben tussentijds nog bij Hornbach langsgegaan en gevraagd of er tenminste een korting wordt verstrekt om mij tegemoet te komen. De mevrouw bij de balie gaf mij aan dat er een reactie zou komen maar er is geen contact meer met mij opgenomen. Ik heb ruim EUR 2,800 besteed bij Hornbach, en verwacht enige service hiervoor.

Door oponthoud van mijn verbouwing zal ik moeten wachten tot ik opnieuw aan de slag kan. Ik heb ruim EUR 2,800 besteed bij Hornbach, en verwacht enige service hiervoor. Ik zou graag een korting hebben op mijn aankopen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 november 2016 om 14:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door plantema