Klacht: Klacht over Krups Nespressp Pure CR.XN2501

op 23 mei 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bovenstaande koffiemachine heb ik 2 1/2 jaar in mijn bezit. Nu is de machine van het ene moment op het andere kapot omdat het water nu komt via het opvangbakje. Heb kontakt gezocht met Nespresso maar die stellen alleen een reparatie voor dat euro 75,= kost of een nieuwe machine. Dit had ik zelf ook kunnen verzinnen. Heb de machine altijd keurig onderhouden en goede cupjes gebruikt van Nespresso. Zou graag een klantvriendelijke oplossing voor dit probleem hebben want het is toch niet mogelijk dat de machine maar zo’n korte levensduur heeft.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de machine gemaakt wordt of dat ik met een flinke korting een nieuwe machine kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Heijningen