Mijn Klacht:
Voor de 2-de maal heb ik een pak halfvolle melk van 1 liter van De Zaanse Hoeve weg kunnen gooien, omdat er grote klonten in zitten. De melk stinkt niet, maar het is uiteraard wel heel smerig als je er een grote slok van neemt…..
Deze keer was de uiterste houdbaarheidsdatum 4 augustus; gekocht in de Albert Heijn XL in Rijswijk.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik een reactie van u.

