Mijn Klacht:
Ik ben zeer ontevreden over de bezorging van mijn pakket door UPS. Het pakket zou bezorgd worden, maar er is niemand aan de deur geweest. Toen ik contact probeerde op te nemen met UPS, kreeg ik alleen een chatbot en daar heb ik geen nuttige informatie van ontvangen. Dit heeft geleid tot veel frustratie, vooral omdat het afhaalpunt te ver weg is voor mij.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een nieuwe bezorgpoging van mijn pakket, aangezien ik het afhaalpunt niet kan bereiken.

