Klacht: klacht over een klacht over een klacht

op 25 mei 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

ik had superwifi punten besteld die volgens het briefje in de deur in de fietstas zouden moeten zitten, maar er niet inzaten. dit was op 20 februari. ik ben nog steeds aan het bellen om mijn klacht hierover opgelost te krijgen. inmiddels de superwifi punten nogmaals ontvangen, maar deze had ik niet meer nodig daarom heb ik deze retour gebracht.
ik heb zelf veel moeten ondernemen om dit voor elkaar te krijgen, ben uitgemaakt voor leugenaar omdat ik zei dat de wifipunten niet bezorgd waren, en heb veel overlast gehad van een maand geen wifi, waarbij mijn man voor mij (tijdens mijn online lessen) zijn mobiel op hotspot moest zetten waardoor hij zelf geen wifi had.
vandaag gebeld hoever het met mijn klacht van 22 maart staat, en deze was nog steeds niet afgehandeld. nu weer 2 weken wachten.

als ik een redelijke vergoeding ontvang voor de maand van overlast, belkosten en tijd die het mij gekost heeft. daarnaast ben ik voor leugenaar uitgemaakt, en daar zou ik graag excuses voor krijgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvettevisser95