Klacht: klacht over een busschaufeur

op 09 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt regelmatig dat de busschaufeur die donderdagochtend rijdt op lijn 698, of 15 min. te laat arriveerd of gewoon op zijn dooie gemakje boodschapjes gaat haalt bij de Jumbo vlak bij.
Vanmorgen kwam de bus niet om 8.36 maar pas om 8.47.
Mijn dochter kwam daardoor 15 min. te laat op school.

Deze busschaufeur berispt wordt op zijn lakse gedrag, en zijn verantwoordelijkheid neemt. Mensen moeten op hem kunnen vertrouwen dat ze op tijd op hun bestemming komen.
En niet shoppen in de baas zijn tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Grieke, Niet leuk om te lezen dat je dochter vanochtend 15 minuten te laat op school aan kwam. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil graag intern melding maken van deze situatie maar dan zou ik graag nog wat aanvullende informatie willen ontvangen. Op welk traject rijdt lijn 698 en bij welke halte stapt je dochter in? Begrijp ik goed dat de buschauffeur tussentijds een boodschap bij de Jumbo vlakbij haalt? Graag ontvang ik bovenstaande informatie nog. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 10 juni 2016 om 05:49 geantwoord

Hallo Grieke,

Bedankt voor je toelichting. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio, zodat dit voorval door de collega's nader onderzocht wordt. Om het plaatje rond te krijgen zal dit voorval met de betreffende chauffeur besproken worden, om zodoende zijn kant van het verhaal te horen. Doel van deze melding is vooral om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses aan je dochter voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Grieke, Vanuit de regio kreeg ik nog de vraag of de chauffeur ook op 9 juni, toen jij het bericht hebt geplaatst, boodschappen ging halen bij de Jumbo. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door busgebruiker