Klacht: Klacht over de medewerkers

op 05 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Afgelopen donderdag is mijn telefoon gevallen door een nogal wat ongelukkige situatie. Die dag er na had ik meteen een claim ingediend en een afspraak gepland. Omdat ik veel werk, en mijn partner ook wou ik een vaste tijd weten. (Aangezien er bij de afspraak tussen 08:00&22:00 staat). Dus besloot ik afgelopen zaterdag maar even te bellen. Die mevrouw aan de telefoon die op mij sowieso niet heel vriendelijk over kwam zei dat ze niets voor mij kon doen en dat ik ook niet daarvoor naar dit nummer moest bellen maar naar een andere. Ik heb gezegd dat ik dat zou doen en heb opgehangen.

Mijn partner had voor afgelopen maandag vrij genomen van zijn werk zodat hij mijn telefoon af kon geven. Zie ik maandag ochtend ineens dat de afspraak op zaterdag om 16:45 geannuleerd is!!!!

Heeft die beste mevrouw zonder mijn toestemming en zonder mijn weten mijn afspraak geannuleerd. Zat mijn partner voor niets thuis, kost hem een dag. Toen ik maandag ochtend belde kreeg ik dood leuk het antwoord; ‘Ja sorry mevrouw, kan ik nu niets meer aan doen. Ik kan wel een afspraak voor morgen inplannen.’ .. Toen ik aangaf dat wij veel werken en dus niet heel makkelijk vrij krijgen was het antwoord; ‘dan moet u een afspraak voor zaterdag inplannen’.

Het is niet mijn fout dat de afspraak is geannuleerd. Zou ik dan echt tot zaterdag moeten wachten tot mijn telefoon een keer opgehaald kan worden? Dan gaat er daarna nog een paar dagen ‘langer’ overheen omdat zij niet in het weekend claims/telefoons/schade na kijken. Da’s een mooie grap.

Uiteindelijk heb ik een vriendin bereid gevonden om de hele dag thuis te blijven zodat mijn telefoon opgehaald kon worden door Dynasure. Maar wat er gebeurd is, vind ik niet oké.

Een passende oplossing vanaf Dynasure.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 06 juli 2016 om 11:00 geantwoord

Geachte mevrouw van der linde,

Zoals met u beproken is er een misverstand geweest tussen u en onze logistieke partner. De afspraak is inmiddels goed verlopen.

We hebben tevens feedback gegeven aan onze logistieke partner om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen.

Bedankt voor uw feedback en begrip.

Groeten,

Tim van Wecare