Mijn Klacht:
ik en mijn buurtjes zijn al jaren bij budget energie, we hebben de app maar die is veranderd normaal kregen wij het bedrag of te betalen of terug te zien in de app dat was super makkelijk je kon er rekening mee houden dat er een bepaalt bedrag bij betaald moest worden en dat vonden wij en niet alleen wij erg belangrijk , maar dit is ineens niet meer in de app te zien. U zou er rekening mee moeten houden dat na die belachelijk hoge prijzen van gas en electra mensen hier nu nog meer behoefde aan hebben om te weten wat ze te wachten staat zodat ze niet in de problemen zouden komen . natuurlijk was het niet een vast bedrag wat u door gaf maar zo ongeveer en dat is prettig .en niet dat kan niet meer met die wisselende prijzen , mijn dochter zit bij vattaval en die doet het ook nog om je erop voor te berijden dat er iets staat te betalen of terug te krijgen en of dat bedrag klopt maakt niet zoveel uit maar je hebt een idee . dus mensen zet het weer in die app dat brengt voor u klanten een hoop rust mee. ook al moeten ze bij betalen ze weten ongeveer wat ze te wachten staat maar nu helemaal niets meer .
GRAAG WEER IN DE APP ZETTEN WAT WE MOETEN BIJ BETALEN OF TERUG ZOUDEN KUNNEN KRIJGEN , MAAR NU MOETEN WE GOKKEN WAT HET WORD .
Gewenste Oplossing:
ZODRA ALLES ER WEER IN STAAT IS HET OKE