Klacht: Klacht over Corona maatregel

op 13 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij de winkel in Muziekwijk Almere stonden zaterdag dranghekken met bewakers. Een uiterst onprettige en onnodige situatie op dat moment (rond 13.30 uur).
De bewakers die daar(buiten) bij stonden hielden geen afstand, zagen er onsmakelijk uit en gaven een onjuist voorbeeld. Ik voelde mij daar uiterst onprettig en heb derhalve de keuze gemaakt niet naarAH te gaan voor mijn boodschappen.

De ingang van AH is in de hal van het winkelcentrum. De hekken maken het lastig om ook bij andere winkels te komen. Al met al een volslagen belachelijke situatie. De mensen doen hun best om afstand te houden met de hekken kan je niet langs de rij AH en Kruidvat wachtende lopen op veilige afstand.
Sorry ik moest dit even kwijt. Ik kan mij niet voorstellen dat AH viezige bewakers (met slechte communicatie skills) wil inhuren.

Hartelijke groet,
Annelies Brink
JJ Slauerhoffstraat 33
1321 GD Almere

Met fatsoenlijk sprekende mensen als bewakers die gewoon afstand houden zoals is verzocht door de overheid.
En de achterlijke dranghekken uit het centrum verdwijnen zodat je normaal ook naar andere winkels kan lopen op gepaste afstand van wachtenden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]