Klacht: Klacht over calatus bv

op 07 maart 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik ben een tijdje geleden gebeld door calatus met de opmerking of ik een gratis puzzelboekje zou willen ontvangen. Ik stemde erin mee. Naa een tijdje kreeg ik geen puzzelboek, maar er zat wel een factuur bij van 71,68 e. Dit was niet de afspraak.

Als ik uit het bestand ben een geen telefoontjes en briefen hierover krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Papp, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 10 april 2017 om 09:42 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Papp,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Edina papp