Klacht: Klacht over buschauffeur

op 29 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buschauffeur van de bus 8964 om 09:51 te Breda station wilt de voordeur niet open doen om vragen te beantwoorden omdat het koud is. Meneer wijst met een duimpje dat je achterin moet instappen. Misschien toch een kantoorbaan kiezen i.p.v. buschauffeur worden?

Gewenste Oplossing:

Normaal omgaan met de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sharitay,

Bedankt voor je berichtje. Wellicht had dit wat klantvriendelijker gekund. Ik stel de teammanager in de regio op de hoogte van dit voorval, zodat hij dit nader uit kan zoeken en ook de chauffeur zijn kant van het verhaal kan horen.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sharitay

6 dagen geleden - Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Sharitay