Klacht: Klacht over buschauffeur

op 26 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren reis ik met het openbaar vervoer en altijd met een goed gevoel. Echter reis ik de laatste paar weken met een bepaalde buschauffeur die totaal niet vriendelijk is (wanneer je binnenkomt en netjes goedendag zegt, zoals het hoort, kijkt hij je niet eens aan en zegt niks terug), hij wacht niet totdat mensen zitten in de bus (zowel bij jongeren als bij ouderen doet hij dit niet) en tot slot rijdt hij harder dan de toegestane snelheid op de weg. Al deze aspecten zorgen ervoor dat ik mij niet veilig voel in de bus. Het betreft de buschauffeur die op 24-6-2016 lijn 311 vanuit Oudenbosch naar Breda rijdt met nummer 7243 om 17.01. Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en dat er actie ondernomen wordt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer bovenstaande serieus genomen wordt en de buschauffeur aangesproken wordt op zijn gedrag en het aanpast en verbetert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juni 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Klantvriendelijkheid en veiligheid staan bij ons hoog in het vaandel. Afgaande op jouw verhaal valt er in dit geval wellicht nog wel wat te verbeteren. Ik heb je bericht daarom doorgestuurd naar de teammanager in de regio. Aan de hand van jouw gegevens (datum, tijd, lijn en rijrichting) kan hij de juiste chauffeur traceren en dit voorval nader uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mmmmkersten