Klacht: Klacht over boxspring

op 03 juli 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

De klacht is ontstaan in 2011 na aanschaf van een boxspring via wehkamp.nl. Na de levering van het product hebben we tot nu toe alleen maar pech met deze aankoop. Het begon met een beschadiging na het wassen op het topmatras. Hiervoor is een monteur langs geweest welke tot dezelfde conclusie kwam als wij, namelijk dat het matras vervangen moest worden. Dit is ook gebeurt. (Tevens hebben we een rekening ontvangen voor de kosten van de monteur)
Echter moeten we iedere nacht de 2 losse matrassen naar elkaar toe schuiven omdat ze van elkaar afschuiven.
We hebben zelf alles geprobeerd ( anti slip mat gekocht en onder beide matrassen geplaatst, matrassen aan elkaar vast gemaakt) echter heeft dit niet mogen helpen.
Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp hiervoor, het enige wat we te horen krijgen is dat er een monteur langs kan komen, echter is de vraag waarvoor?
Voor de prijs welke wij hebben betaald ( 999,-), hebben we een totale miskoop.

Allereerst een luistert oor!
Ten tweede is een 2 persoonsmatras erg gewenst. We slapen nu erg slecht doordat de matrassen uit elkaar schuiven.
Ten derde willen wij graag weten waarom de monteurs kosten zijn berekend?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 03 juli 2012 om 10:50 geantwoord

Beteft klantnummer 187.38.678
wehkamp.nl neemt matrassen retour voor 179,00 euro per stuk

Reactie van de melder van de klacht DaveK

5 jaren geleden - Er is afgesproken met de medewerker van de wehkamp om de boxspring retour te sturen. Er zal met deze medewerker een nieuwe afspraak gemaakt te worden om het bed te retourneren + het aankoopbedrag zal worden vergoed

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DaveK