Klacht: Klacht over boarding-stewardess

op 22 juli 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Toen ik het vloegtuig inwilde (vlucht 6923) op zondag 17 juli werd mij verteld dat ik mijn koffer in het luchtruim moest plaatsen vanwege plaatsgebrek. Ik probeerde uit te leggen dat ik 34 weken zwanger was en spullen uit mijn koffer nodig had tijdens de vlucht. En dat de vlucht reeds vertraagd was en dat ik niet op mijn koffer kon wachten nadat ik op Schiphol zou landen vanwege de terugreis per trein (en een oppas die op mijn 1,5 jaar oude zoontje paste en op ons wachtte). Mevrouw was ZEER onaardig. Zij sprak op agressieve toon dat ze geen uitzondering ging maken en dat ik aan de kant moest wachten. Ze wilde niet in gesprek en zei zelfs tegen haar collega dat ze niet met mij wilde praten. Ik heb meermalen benoemd dat ze klantvriendelijker moest zijn, maar ze bleef op agressieve toond praten en keek mij niet eens aan. Uiteindelijk vroeg ik om haar naam zodat ik een klacht kon indienen, ze wilde alleen aangeven t zij DENISE heet. Achternaam mocht ik niet hebben, ze zei lachend dat er toch maar 1 denise voor easyjet werkte…. En dat ik moest boearden omdat ik iedereen ophield. Een vriendelijke meneer van Easyjet kwam (omdat ik bleef aandringen op een gesprek met leidinggevende) naar mij toe en raadde mij aan een klacht in te dienen. Bij deze.
Ik vind het niet kunnen dat een stewardess zonder enig emphatisch vermogen werkzaam is voor een luchtvaartmaatschappij. Ik heb flink geld betaald voor een ticket en vind het niet netjes hoe ze mij behandeld heeft. Ik ging huilend het vliegtuig in (alle passagiers keken mee, hoe genant).
Op de heenweg moest ik ook verplaatsen vanwege mijn zwangerschap (Ze hadden mij op een nooduitgang plaats geplaatst, deze plaats had ik zelf niet uitgekozen). Hier heb ik begrip voor, en werd ook vriendelijk toegelicht door de stewardess. Maar hoe deze Denise mij behandeld heeft vind ik ongepast en zeer onprofessioneel. Ben er nog steeds boos en verdrietig over. Enkel medepassagiers staken mij nadien een hard onder de riem, maar dit had Denise zelf moeten doen.

Ik ben tevreden als ik een excuses krijg van Denise zelf, per brief danwel telefoon. En een uitleg over hoe jullie in gesprek zijn gegaan met deze medewerkster. Zelf werk ik ook in een dienstverlenende sector en Denise voldoet mijns inziens niet aan de eisen waaraan een dergelijke medewerkster zou moeten voldoen. Ze heeft geen emphatisch vermogen, onprofessioneel, onvriendelijk (kan niet eens oogcontact maken en spreekt met agressieve toon) en niet klantvriendelijk. U kunt contact opnemen via lim_jessy@hotmail.com.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JessyLee