Klacht: KLacht over bezorging en kosten betalen die niet vermeld zijn

op 19 juni 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil graag een klacht indienen ik moest 20 euro betalen aan UPS die nergens vermeld stonden.

Er is beloofd dat ik voor 17:00 mijn pakket zou krijgen en is niet gebeurd.

Er is beloofd dat ik binnen een uur gebeld zou worden dat is ook niet gebeurt.

Ik zou graag geen 20 euro willen betalen en graag een excuses voor de fouten die ze gemaakt hebben.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS