Mijn Klacht:
Beste,
Graag wil ik een klacht indienen over de bedrijfsleider in Harderwijk aan de Selhorstweg. Dit omdat hij enorm tekeer gaat tegen zijn personeel, midden in de winkel. Het valt mij al een aantal wegen op en ik ben er als klant klaar mee.
Dit is niet de manier van prettig werken en zeker niet voor het personeel om hier te werken onder zo bedrijfsleider.
Helaas is deze bedrijfsleider heel vol van zichzelf en heeft hij het idee dat hij zo boven zijn personeel staat. Meerdere klanten valt dit op. Helaas durft op het moment dat het gebeurd niemand er wat van te zeggen.
Ik wil graag deze klacht melden omdat dit mij te ver gaat.
Gewenste Oplossing:
Als deze beste bedrijfsleider veranderd.


