Klacht: Klacht over 3 leveringen en beloftes

op 19 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een bank gekocht en aanbetaald(4-12-2016), 1e keer levering 3 maart 2017, helaas er is iets mis gegaan. 2e levering 13 maart, wederom iets mis gegaan. 3e keer 19 april, je kun het niet geloven, wederom mis gegaan.
EN veel tijd en frustraties gemaakt met vele telefoontjes, e-mails.

Gewenste Oplossing:

Voor de helft van de prijs mogen ze het nog brengen. In ieder geval wil ik mijn aanbetaling terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door anitaenpaul