Klacht: Klacht order nummer 493927022

op 05 juni 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice,

Vandaag 3 maal gebeld met filiaal Den Haag en 2x met jullie HK.

Gisteren een bestelling geplaatst voor 2 gordijnen rond 16:20uur in de
middag. Voorwaarden snel doorgenomen en ondertekend. Medewerker heeft
mij niet gewezen op feit dat er geen wijzigingen meer kunnen geplaatst
op die zelfde dag.

Vandaag verzocht om coulance. Ik wil namelijk dat mijn bestelling van ca
€700 op grond van het herroepingsrecht aangepast wordt door 1 van de
gordijnen zonder de voering wordt geleverd en geplaatst.

De botte totaal niet medewerkende manier van de mensen in Den Haag en op
jullie HK komen mij bizar en onmenselijk over. De gordijnen zijn
absoluut nog niet in produktie op dit moment laat staan dat er al een
voering in zit. Dus kan de aanpassing zonder problemen doorgevoerd
worden is mijn redenatie.

Ik eis dat u mijn verzoek waardeert en daar een normaal menselijke
reactie op geeft door de aanpassing op mijn bestelling door te voeren.
Kortom gewoon de bestelling en leveringplaatsing door laten gaan echter
zonder de voering van 1 van de gordijnen.

Ik wacht op uw passende reactie,

Groet,
Martin Graeff
06-288 49455

Gewenste Oplossing:

Als gehoor wordt gegeven aan een heel normaal niet veeleisend verzoek om 1 vd gordijnen zonder voering te laten plaatsen en leveren. Super simpel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin-2555