Klacht: klacht opgelost

op 30 juli 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

BESTE,
DIT IS HET ANTWOORD WAT IK VAN NESPRESSO HEB TERUG ONTVANGEN.
MVGRT;
MIA VAN RENSWOUW
——————————————————————————————————————————————————–
ANTWOORD VAN NESPRESSO
Geachte mevrouw van Renswouw,
Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de Nespresso Club in verband met uw onaangename ervaring in de Boutique. Ik verontschuldig mij oprecht voor deze ervaring.
In eerste instantie zal ik ervoor zorgen dat de medewerksters hierover aangesproken worden, zodat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Dit is niet de service die wij u willen aanbieden.
Daarnaast krijgt u van mij in uw volgende bestelling een gratis set Lungo View koppen cadeau, welke al zullen klaarstaan in uw winkelmand en welke u ook in de Boutique kunt ontvangen.
Alvast reken ik erop dat uw volgende ervaringen weer helemaal optimaal zullen zijn, mevrouw van Renswouw.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800 022 23 20, het contactformulier of onze chat service.

Ruben
Nespresso Club
Om onze service te optimaliseren, vernemen wij graag uw mening over ons antwoord via onderstaande link.
________________________________________

In alle tevredenheid opgelost.
u ook hartelijk dank!

Mvgrt;
M.van Renswouw

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Renswouw
x