Klacht: klacht opgelost???

op 30 maart 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Onze klacht wordt gemeld als opgelost, dus niet!
Nog steeds geen bericht gehad van Brugman over onze keuken. Vanmorgen zelf gebeld, we zullen terug gebeld worden. Jawel… om 15.30 uur nog niet terug gebeld dus zelf maar weer gebeld. De planning van Brugman geeft aan dat onze keuken volgende week woensdag wordt gebracht en op donderdag en vrijdag wordt gemonteerd.
We hebben met het filiaal afgesproken voor 1 april want dan gaan we definitief verhuizen. Sorry zegt planning, het kan niet eerder.
Naar filiaal Son gebeld. Daar de regiomanager gesproken. Hij zegt van geen datum afspraak te weten! Vast weer een miscommunicatie. Hij trekt zijn handen van onze zaak af en zegt dat alles via het hoofdkantoor loopt. En het hoofdkantoor zei ons onze vorige gesprekken dat alles via het filiaal moet lopen, zelfs als ik aangeef daar mee klaar te zijn. Ook wordt er nog even door de regiomanager gezegd dat mijn telefoontjes naar hen niet kunnen en dat we alleen maar naar hen wijzen en niet naar onszelf kijken. En dat de dingen die op klacht.nl ook niet kunnen. Tja ze vinden het vreemd dat je na zoveel discussie en miscommunicatie (volgens hen) ook misschien het wel eens zat kunt worden…
En hoe wordt het nu opgelost… een hele week geen keuken en wel een gezin dat graag wil eten!
Vorige week is het meerwerk al gedaan en onze keuken was nog niet verder ingepland, hebben we vandaag ook maar geregeld….

Goede oplossing en een passende afgemaakt keuken voor 1 april! Onze keuken schijnt immers klaar te staan in de fabriek.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 juni 2016 om 08:51 geantwoord

Beste mevrouw Aarts,

Inmiddels heb ik begrepen van mijn collega van de service dat uw keuken 100% naar tevredenheid is opgeleverd. Ik wil u nogmaals excuses aanbieden voor deze vervelende situatie. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-675400.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Lisette Aarts