Klacht: Klacht op klacht en iedere medewerker zegt terug te bellen of toch NIET

op 01 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben inmiddels een waslijst met klachten en al zoveel keren met Ziggo gesproken. Er wordt ons van alles belooft. Vooral wordt er elke keer belooft dat wij terug worden gebeld, maar keer op keer worden wij niet terug gebeld! De problemen zijn nog steeds niet opgelost en de waslijst is inmiddels nog iets groter geworden.

We hebben een nieuw soort abonnement afgesloten omdat dat het echt moet zijn en dan de problemen van het vorige abonnement opgelost zouden worden, maar dit is nog zo’n pril abonnement dat ze zelf nog niet eens weten hoe het werkt en ze geven nog toe dat het nog niet goed is. Al hadden ze dat nu meteen gezegd dan waren we niet over gestapt naar deze nieuwe vorm.

Wanneer de problemen worden opgelost en wanneer wij een schade vergoeding krijgen voor alle geleden schade en voor alle tijd en energie die we erin hebben gestoken.

De problemen zijn weergegeven in de bijlage.
Deze heeft ziggo op vrijdag 22 juli zelf ook op de verschillende mail adressen ontvangen die ik van een medewerker van ziggo heb gekregen.
Ook hier hebben we dus tot op heden geen reactie op gehad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schieman