Klacht: klacht nog niet opgelost

op 11 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Eerder heb ik hier een klacht gepost:

Op 4/7/2017 zou ons nieuwe alles in 1 abonnement ingaan. 3/7 werdt ons internet van tele2 al afgesloten, Echter is het nieuwe abonnement van NLEX nog nog steeds niet actief, dit omdat er iets omgezet moet worden in een wijkkast. Al meerder keren contact opgenomen met helpdesk (telefonisch en via App) echter wijzen ze alleen maar naar KPN, ze kunnen niet vertellen niet wanneer het opgelost is, of waarom het zolang duurt. kastje naar de muur dus

wanneer mijn aansluiting actief is

hierop kreeg ik een reactie:

Beste mevrouw/meneer Buijtendijk,

Allereerst vinden we het vervelend om te horen dat de internetdiensten niet actief waren op de gewenste startdatum. Naar aanleiding hiervan hadden wij contact met KPN, de beheerder van het kopernet. Volgens de informatie die hieruit voort is gekomen, kunt u vanaf vandaag het Alles-in-1-pakket installeren.
Helaas is op dit moment enkel nog internet opgeleverd. Telefonie en Interactieve Tv moeten nog opgeleverd worden. Helaas heeft NLEx hier geen invloed op. Wanneer er meer bekend is over de termijn waarop dit is opgelost, laten wij dit uiteraard aan u weten.

NLE Klachtafhandeling

Dit klonk ook te mooi om waar te zijn, en helaas is dat het ook, Het functioneert nog steeds niet, nog steeds geeft de modem geen verbinding aan

aansluiten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 juli 2017 om 11:22 geantwoord

Beste mevrouw/meneer Buijtendijk,

Uit onze gegevens blijkt dat uw aansluiting op 11 juli 2017 volledig is opgeleverd. Sindsdien bent u online en kunt u internetten, tv kijken en bellen via NLEx! Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan horen we het natuurlijk graag van u.

Op 13 juli 2017 ontving u van ons een e-mail over de start van uw Alles-in-1-contract. De eerste betaling die u vooraf heeft voldaan, geldt voor de eerste maand dat uw internetdiensten daadwerkelijk geactiveerd zijn.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door nbuij