Klacht: KLACHT NA ONBESCHOFTE BEHANDELING

op 18 juli 2019 over UMC in de categorie Zorgverzekering

Mijn klacht is dat ik een oproep had gehad 3 weken geleden dat ik de 17de moest komen om 20.30 uur in het UMC Utrecht om als volgt de volgende dag te worden geopereerd aan mijn rug ik had alles al geregeld opvang Hond ,opvang Kat ,voedselbank afgezegd die heb ik omdat ik een te klein inkomen heb ,daarbij heb ik Hulp in de huishouding ook die heb ik opgezegd tot nader order verder had ik iemand geregeld om me naar het ziekenhuis te brengen ik sta daar al een lange tijd voor op de oproeplijst na al verschillende ziekenhuizen te hebben gehad, en wat overkomt mijn nu ik werd de 17de de dag dat ik had moeten komen opgebeld met het zeggen dat de operatie niet door gaat want ze hebben geen bed voor mijn en ze zouden vandaag nog contact met me hebben opgenomen wat dus ook niet is gebeurd .
Dus mijn vraag is hoe kan ik met zoiets omgaan wat voor mijn onbeschoft is zoals ze mijn hebben behandeld.
Ik hoop nog van jullie te horen .

Wanneer ik te vrede had geweest als ze tenminste iets hadden laten horen en een excuus hadden aangeboden.

UMC ZIEKENHUIS- Utrecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UMC

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UMC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucienne Dekker