Klacht: klacht na klacht

op 31 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

vandaag heb ik over een rekening 2rekeningen gebeld die ondertussen al betaald zijn terwijl mijn internet nog steeds is afgesloten. die rekening is 2weken geleden betaald.volgens de vrouw met de grote mond aan de lijn is er een andere rekening wat nog niet betaalt is daarom is de blokkade niet weg. maar ik werd hier niet van op de hoogte gehouden. mijn bankzaken regel ik niet zelf en alles wordt normaal gesproken automatisch afgeschreven. nu vandaag heb ik een naomi van de afdeling betalingen aan de lijn gehad. die haar naam niet aan mij wilde vertellen. ze vertelt me dat ze beter nederlands kan dan ik. (ik kan beter nederlands dan jou) wat dus dan ‘jij’ moet zijn. ik dacht alltijd dat je geen grote mond tegen een klant mag hebben?? vodafone ik ga per direct opstappen. waar betaal ik voor? ik dacht de service is bij vodafone wel goed. maar nu? echt een afrader voor iedereen. en mijn klachten zullen overal verschijnen.

Ik ben tevreden wanneer die mevrouw naomi haar excusses aan biedt. en een rustiger persoon contact met me kan opnemen die mij meer kan uitleggen dan alleen: 'nee, het is joun schuld'. nu ik zit al 2 weken zonder internet en zonder dat ik kan bellen. niets vermoedends omdat ik niets weet van een andere rekening.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Don Simo