Klacht: Klacht n.a.v. online bestelling

op 02 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste L. Doppegieter, Je bestelling op hema.nl met ordernummer 5-42673920 is verstuurd. Volg hier de actuele status van je bestelling: http://www.dhlparcel.nl/track-and-trace/3SHEM8875690701. Dit is je code: 3SHEM8875690701 Dit bericht ontving ik op woensdag 24-5-2017 (de dag dat is het besteld had.) Toen ik maandag 28-52017 hierover belde met uw klantenservice kreeg ik te horen dat het vertraagd was en vast en zeker dinsdag 29-5-2017 binnen zou komen. Woensdag 31-5-2017 heb ik ’s morgens met jullie klantenservice gebeld. Zij snapte het niet en noteerde mijn mobiele nummer en beloofde mij nog diezelfde ochtend terug te bellen (ik zit nog steeds op dat telefoontje te wachten). Woensdagmiddag om 16.45 uur bel ik wederom met jullie klantenservice met Esmeralda. Zij kom mij gelijk vertellen dat ik het pakje nooit zou ontvangen omdat het artikel wat ik online besteld had uit het assortiment is gehaald. Omdat zij om 17.00 uur naar huis ging en mijn klacht zelf wilde afhandelen zou zij mij de volgende dag (donderdag 1-6-2017) een creditnota sturen, geld terug laten storten en mij een kortingsbon sturen ter compensatie voor het bellen en niet netjes afhandelen van jullie kant. Het is intussen vrijdag 2-6-2017 en ik sta nog steeds met lege handen. Geen pakketje, geen mail, geen geld en geen kortingsbon . Mijn geduld is nu ook op en vind dat jullie mij schandalig behandelen. Als ik niet bel gebeurd er niets maar ook als ik bel gebeurd er niets. Mijn geduld is op en als ik niet binnen 2 werkdagen reactie en mijn geld terug heb ga ik met mijn klacht verder aan de gang. Linda

Als jullie zorgen dat dit binnen 2 werkdagen is opgelost door mijn geld met spoed retour te zenden

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ldoppegieter