Klacht: Klacht Mister Auto Webshop

Geachte klacht.nl,

Ik kan mij aansluiten bij andere mensen met klachten over het bedrijf Mister Auto.
Ook ik heb mijn zakken vol van dit waardeloze bedrijf.

Klaarblijkelijk kunnen ze niet voldoen aan de beloftes die gemaakt worden op de website. Het versturen van de bestelling wordt niet gedaan binnen de termijn die ze beloven, ondanks dat alles op voorraad is volgens de website.

48 uur levering is blijkbaar bij de Franse bedrijven (UPS en Mister Auto) 6 werkdagen van 8 uur, niet 48 uur na de bevestiging van de order!

De servicebalie is zeer onpersoonlijk, zetten alleen “Mister auto team” onder de e-mails en geven politiek correcte antwoorden. Ofwel, veel praten maar niets zeggen en zeker niets beloven. “Onze excuses”, “Wij waarderen uw geduld” “de expeditie gaat het uitzoeken” en ga zo maar door.

Nu weet ik waar de term “met de Franse slag” vandaan komt.
Ze kunnen wel wat van de Rotterdamse mentaliteit gebruiken. Ofwel, niet lullen maar poetsen! (Doen waar je voor staat)

Ik ben inmiddels twee vrije dagen voor Jan Doedel thuis geweest, een afspraak met de garage moeten afzeggen ivm reparatie en APK en een andere auto moeten lenen omdat de voorbereidingen aan de te repareren auto al was gedaan, rekening gehouden met de verwachte levertijd van de onderdelen..

Kortom, erg veel onkosten, een enorme berg ergernis en inmiddels 2 vrije dagen naar de haaien.

Nog steeds geen onderdelen ontvangen.

Meerdere malen gevraagd in de mailwisselingen met Mister Auto of ze een bevredigend en gepaste oplossing wilde geven echter geven ze daar (heel slim)geen antwoord daar op en praten ze er om heen.

Ik hoop stellig dat het ooit nog eens opgelost kan worden.

R. Kruidenier

Mister Auto Bestelnummer : MA-20140122-145136-1980223NL

Kan ik ook – sterren geven over de mening van deze firma?

Vergoeding van mijn vrije dagen die ik heb moeten maken (niet erg als ik deze kan invullen met een reparatie en een gemaakte afspraak met een garage) en mijn geld terug voor de bestelde onderdelen als blijk van coulance voor alle irritaties en bijkomende onkosten.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Mister Auto Webshop

3 jaren geleden - Geachte meneer Kruidernier, bedankt voor u opmerking en uw mening. Wij hebben uw aanvraag bekeken, het spijt ons voor de gang van zaken die zich heeft voorgedaan. Wij kunnen zullen u de verzendkosten van deze bestelling terugstorten. U kunt het pakket altijd via het account met de track&trace volgen zodat u niet onnodig vrij hoeft te nemen. De leverdatum die wordt aangegeven is louter indicatief. In de algemene voorwaarden staat toegelicht hoe de bestelprocedure in zijn werk gaat. Mister-Auto heeft tot 2 werkdagen om uw pakket klaar voor verzending te maken waarna de levertijd ingaat. In uw geval is de betaling op 22.01.2014 in de namiddag heeft gedaan. Als gevolg hiervan zijn de tot maximaal 2 werkdagen voorbereidingstijd de 23e en de 24e januari. 25.01.2014 en 26.01.2014 zijn geen werkdagen. Het leveringstermijn is vervolgens 27.01.2014 en 28.01.2014. U heeft gelijk dat wij het pakket te laat hebben geleverd, dat is namelijk op 29.01.2014 gebeurt, blijkt uit uw track&trace gegevens. U kunt als er iets niet helemaal duidelijk is altijd contact opnemen met de klantendienst of de algemene voorwaarden doorlezen voordat u iets onderneemt. Voor de onduidelijkheid kunnen wij u een Expresslevering voor een eventuele volgende bestelling bieden. Helaas is het niet mogelijk om de door u opgegeven oplossing uit te werken. Omdat u ten alle tijde de informatie over de locatie van het pakket hebt kunnen opvragen vanuit uw account. Mocht u verder andere vragen hebben, aarzelt u dan niet en neem contact op met Mister-Auto. Met vriendelijke groet, Arthart Ham afdeling Klachten, Het Mister-Auto Team.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 03 februari 2014 om 13:48 geantwoord

De klant is voorgelicht hoe in de toekomst gebruik te maken van de service zonder verassingen. De verzendkosten van zijn huidige bestelling ( 1dag te laat ) zijn teruggestort. Er is ook een gratis Expresslevering aan de klant aangeboden voor een eventuele volgende bestelling.

Heeft op 03 februari 2014 om 14:19 geantwoord

De leverancier zegt dat ik zou zijn voorgelicht over de service zonder verrassingen? Ik weet van niets, heb mijn account nagezien maar niets kunnen ontdekken. Express levering aangeboden? Ook daar weet ik niets van.
1 dag te laat, De huidige bestelling? 48 uur is toch geen 4 dagen?? Woensdag besteld en bevestiging gekregen van betaling en order ontvangen. Donderdag zou het verzonden worden..... donderdag & vrijdag lijkt mij 48 uur.... Maargoed, niets ontvangen tot op heden en weet nergens van. Geen bericht ontvangen van Mister Auto.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mister Auto Webshop beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Kruidenier