Klacht: Klacht mbt keukenapperatuur, badkamer spullen en adviseur

op 05 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In juni 2017 keukenapperatuur en badkamerspullen gekocht.
We wachten nu nog op de kookplaat en de badkamerspullen. Aangezien de afmeting niet klopt hetgeen is opgemeten door de adviseur moeten wij het risico op ons nemen om ons stenen aanrechtblad te laten inslijpen. Monteur van jullie met 17 jr ervaring wilde dit risico niet voor Brugman waarom moeten wij dit dan wel als klant accepteren? Geen communicatie, indien verkoop is gerealiseerd is Brugman niet thuis. Is dit Brugmania?
Omkundige adviseur ter plaatse (autoverkoper?) communicatie richting klacht niet of nauwelijks na herhaaldelijk initiatief van ons.

Geen vertrouwen! Echt slecht. Opnieuw een week aan het wachten op reactie.
Tevens contact met het hoofdkantoor gehad diverse malen alle afdeling werken naast elkaar heen.

Zeer teleurgestelde klant zijn wij en wensen de bestelling te annuleren kostenpost en het geld retour te ontvangen. Indien ik uw mailadres mag ontvangen zal ik de correspondentie tussen Brugman Roermond en ons toesturen.

Geld retour en nooit meer iets te maken hebben met Brugman.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 weken geleden - Beste mevrouw Pelsers, Inderdaad heel vervelend dat dit zo verloopt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb uw klacht opgepakt en ga ervoor zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen wordt. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Beste mevrouw Pelsers,

Vanuit ons filiaal heb ik begrepen dat er betreffende de kookplaat inmiddels contact met u is opgenomen. U heeft aangegeven de kookplaat niet meer te willen ontvangen. De afwikkeling hiervan is inmiddels in gang gezet. U verneemt hierover zo snel mogelijk weer van ons.

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:18 geantwoord

De kookplaat die men wil leveren kan ik nergens zien en moet ik vanaf een afbeelding van internet bestellen.
We hebben hier idd telefonisch contact over gehad maar deze is nog niet besteld aangezien hiervoor nog geen opdracht is gegeven. We hebben een 5 pits uitgezocht deze blijkt niet te passen. Vierpits weet ik niet wat de afstand is tussen de pannen. Destijds mede op advies verkoper niet voor zwart glas gekozen maar voor chroom, de nu voorgestelde 4 pits kookplaat heeft een zwarte glas ondergrond.
Mbt de badkamer is herhaaldelijk verzoek geweest of iemand nauwkeurig bij ons wilde komen inmeten. Dit verzoek is tot 2x toe afgewezen door leidinggevende te Roermond omdat we het vertrouwen hierin moeten hebben dat er in juni goed is gemeten. Ik wens geen extra gaten in de tegels indien de apparatuur niet past vandaar ons verzoek om exact te komen opmeten. De aannemer heeft aangeboden om te komen meten maar dan zouden de spullen aanwezig moeten zijn dus die moeten eerst geleverd zijn en volledig zijn betaald. Mijns inziens loopt deze volgorde niet juist.
In ieder geval bedankt voor uw reactie. Ben benieuwd naar een oplossing op korte termijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantbeleving