Klacht: Klacht mbt keukenapperatuur, badkamer spullen en adviseur

op 05 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In juni 2017 keukenapperatuur en badkamerspullen gekocht.
We wachten nu nog op de kookplaat en de badkamerspullen. Aangezien de afmeting niet klopt hetgeen is opgemeten door de adviseur moeten wij het risico op ons nemen om ons stenen aanrechtblad te laten inslijpen. Monteur van jullie met 17 jr ervaring wilde dit risico niet voor Brugman waarom moeten wij dit dan wel als klant accepteren? Geen communicatie, indien verkoop is gerealiseerd is Brugman niet thuis. Is dit Brugmania?
Omkundige adviseur ter plaatse (autoverkoper?) communicatie richting klacht niet of nauwelijks na herhaaldelijk initiatief van ons.

Geen vertrouwen! Echt slecht. Opnieuw een week aan het wachten op reactie.
Tevens contact met het hoofdkantoor gehad diverse malen alle afdeling werken naast elkaar heen.

Zeer teleurgestelde klant zijn wij en wensen de bestelling te annuleren kostenpost en het geld retour te ontvangen. Indien ik uw mailadres mag ontvangen zal ik de correspondentie tussen Brugman Roermond en ons toesturen.

Geld retour en nooit meer iets te maken hebben met Brugman.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste mevrouw Pelsers, Inderdaad heel vervelend dat dit zo verloopt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb uw klacht opgepakt en ga ervoor zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen wordt. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Beste mevrouw Pelsers,

Vanuit ons filiaal heb ik begrepen dat er betreffende de kookplaat inmiddels contact met u is opgenomen. U heeft aangegeven de kookplaat niet meer te willen ontvangen. De afwikkeling hiervan is inmiddels in gang gezet. U verneemt hierover zo snel mogelijk weer van ons.

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 02 november 2017 om 21:40 geantwoord

Beste,

Begin oktober heb ik via klacht.nl klacht ingediend mbt Brugman keukens en badkamers. Tot op heden heb ik geen reactie cq oplossing meer mogen vernemen.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van de service afdeling van Brugman om een afspraak te maken om de AEG kookplaat te komen leveren???
Ik heb enkele weken gelden contact gehad met het filiaal in Roermond ivm oplossing kookplaat en het leveren van de badkamerspullen. Wederom geen reactie!
Bestelling is in juni gedaan....heeft iemand wel aandacht voor onze klacht?
Ik heb het verzoek gedaan aan Brugman Roermond om het geld terug te storten op onze rekening. Geen reactie.
De filiaalmanager zou contact opnemen met aannemer Dirk Bakermans om klacht van de badkamer op te lossen. En Dirk Bakermans en wij hebben taal nog teken gehoord van Brugman.

Vandaag belde Nina van de klantenservice en gaf aan dat ze er idd niets van snapte dat ze een afspraak tot plaatsing kookplaat moest maken.....

Graag uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantbeleving