Klacht: Klacht koffers

op 23 augustus 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Zondag 20 augustus met Transavia teruggevlogen vanuit Lanzarote naar Schiphol. Op het vliegveld aangekomen hadden wij geen tijd om te eten want we moesten direct boarden. Maar we zouden wel in het vliegtuig eten, dachten we. Niet dus. Eerst werd ons meegedeeld dat we waarschijnlijk eerder zouden vertrekken maar het duurde en duurde maar. De piloot deelde mede dat het vliegtuig te zwaar was. En dat alle koffers van boord werden gehaald en er ook nog 6 personen van boord moesten. We vertrokken dus met een enorme vertraging. Er werd ons meegedeeld dat onze koffers werden opgestuurd. Echter dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Het is inmiddels woensdag en we horen helemaal niets van Transavia. Vanmorgen zelf gebeld met klantenservice en daar vertelde iemand, Soraya (welke haar achternaam niet wilde zeggen), dat ik alleen maar een klachtenformulier kon invullen. Ongelooflijk. Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn koffer kan verwachten. Het wordt gewoon steeds vervelender. Om maar niet te denken aan de stank van mijn kleding in de koffer. We hebben de laatste dag nog gezwommen en er zit natte kleding in onze koffer.
We blijven ook maar spullen aanschaffen zoals lenzenvloeistof, toiletartikelen, föhn,oplader enz. enz. Van de reisverzekering krijgen we niet vergoed. Van Transavia wel?
Ik wil gewoon weten wanneer mijn koffer komt.

Ik wil mijn koffer zo spoedig mogelijk ontvangen. Het liefst vandaag!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Kiburg