Klacht: klacht indienen over de Samsung S6 Edge

op 22 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik een klacht indienen over de Samsung S6 Edge. Al een tijdje werd mijn mobiel heel erg warm tijdens het opladen. En bij de laatste keer dat ik hem ingestoken had is \’s nachts de stekker doorgebrand tijdens het laden. Op het eerste ogenblik had ik dit nog niet gezien en toen ik mijn mobiel uit de oplader wilde halen verbrande ik mijn hand met als gevolg een mooie blaar.

Tevens zijn er ook brandvlekken op mijn nachtkastje gekomen en is de lader doorgebrand. Het toestel laad nu helemaal niet meer op. Ik Heb meerdere laders geprobeerd. Daarom heb ik mijn mobiel moeten opsturen naar KPN voor reparaties. Het gevolg hier van is dat ik al mijn foto\’s kwijt ben en andere bestanden.

Graag zou ik een schade vergoeding hiervoor krijgen. i.v.m. het opgelopen letsel en de kosten van de reparatie.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Janssen