Klacht: Klacht Hemafiliaal Heythuysen

op 08 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn zoon wilde graag een Itunes kaart kopen. Hij wilde er eentje kopen van 15 euro omdat voor hem 25 euro erg veel geld is. Maar er stond op de toonbank een reclame bord met 20% extra bij Itunes kaart van 25,50 en 100 euro. Hij besloot toch voor de kaart van 25 euro. Ik vroeg nog aan de kassiére zit dat extra tegoed al op de kaart. Zei antwoorden dat het er al opstond. Thuis bleek dat het gewoon een kaart was van 25 euro en geen extra tegoed opstond.
Mijn zoon erg teleurgesteld want hij heeft 10,00 meer uitgegeven dan eigenlijk de bedoeling was.
Ben de volgende dag terug gegaan. Het bleek dat het een zeer oude reclame actie was (juni). Het reclamebordje werd snel weggehaald en er werd gezegd jammer wij kunnen er niets aan doen. menselijke fout.
Toen ik zei “dat kan maar ik heb het ook nog nagevraagd aan de kassière en die bevestigde dat er extra tegoed op de kaart stond” werd er gezegd jammer wij kunnen er niets aan doen.
Mijn zoon voelt zich opgelicht en een beetje is hij dat ook.
Hij heeft gekregen waar hij voor heeft betaald maar er werd hem meer beloofd.

Op z'n minst een excuus, maar het liefst de 5,00 extra tegoed.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Geraads