Klacht: Klacht gesloten maar niet opgelost

op 06 september 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag klacht 2-2430677353 oplossen. Zie mijn commentaar bij de klacht gesloten op 11 augustus. Hebben gebeld terwijl ze wisten dat ik op vakantie was.

Gewenste Oplossing:

Als klacht wordt opgelost in overleg met mij. En schadevergoeding voor de uren die ik hier in gestoken heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Zoals aangegeven bij uw vorige klacht, pak ik de klacht hier weer op. Ik ga contact opnemen met de behandelaar van uw klacht en kom hier bij u op terug. Ik verwacht u hier uiterlijk eind volgende week meer over te kunnen vertellen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, De situatie is met uw klachtbehandelaar besproken. Ze betreurt de situatie zeer en neemt één deze dagen telefonisch contact met u op. Kunt u na dit telefoongesprek, middels een bericht op dit forum, aangeven of u tevreden bent met de oplossing/vervolgstappen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Als het goed is, heeft mijn collega contact met u opgenomen. Kunt u aangeven of dit naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Reactie van de melder van de klacht biaiswinkels@gmail.com

2 maanden geleden - Ik heb niemand gesproken!!!!! Zelfs dit werkt niet.

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Goed dat u het laat weten! Ik heb net contact gehad met uw klachtbehandelaar. Zij heeft u vorige week gebeld maar u helaas niet te pakken gekregen. Mijn collega zal u vanmiddag nogmaals bellen. Bent u vanmiddag niet bereikbaar? Dan hoor ik graag wanneer het u wel schikt. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Witjes

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Van uw klachtbehandelaar heb ik begrepen dat jullie elkaar afgelopen woensdag hebben gesproken en er ook een e-mail is verstuurd. Mocht er nog zaken zijn met betrekking tot u klacht, kunt u dit direct met uw klachtbehandelaar bespreken. Dit kan via het telefoonnummer dat de klachtbehandelaar aan u heeft doorgegeven. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Witjes

Reactie van de melder van de klacht biaiswinkels@gmail.com

2 maanden geleden - Ik heb inderdaad iemand gesproken. Heb een mail gehad, maar nog steeds geen afrekening van de hypotheek. Krijg ik pas januari/februari. Ik ben het hier niet mee eens, maar dit is alles wat ze voor mij wilden doen. Een hypotheek afsluiten is geen probleem, maar nu ik keurig netjes alles betaald heb krijg ik daar geen afrekening van. Service dus een 1. Geen nul omdat ze de moeite hebben genomen om mij terug te bellen.

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Ik vind het jammer dat u het er niet mee eens bent dat u in januari/februari het overzicht van de hypotheek krijgt. Zoals mijn collega heeft aangegeven kan dit inderdaad niet aangepast worden. Omdat u het niet eens bent met de uitkomst op uw klacht, kunt u in beroep gaan bij onze afdeling Klachtenmanagement. Dit betekent dat uw klacht opnieuw wordt beoordeeld. Noem in uw brief de volgende punten: - omschrijving van uw klacht - uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres - uw rekeningnummer Stuur ook kopieën van de informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt. Stuur uw brief naar: ABN AMRO Bank N.V. Afd. Klachtenmanagement (HQ1125) Postbus 283 1000 EA Amsterdam Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Witjes

Reactie van de melder van de klacht biaiswinkels@gmail.com

1 maand geleden - Beste meneer Witjes, Is het u bekend dat de hypotheek volledig is afgelost? Ik vind het heel raar dat ik nu geen eindafrekening en geen bevestiging per post ontvang. Ik zal hierover informatie opvragen bij mijn rechtsbijstandsverzekering. Met vriendelijke groeten, Ilse Swinkels-van der Schoot

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, In uw vorige bericht gaf u aan dat u de klacht voor ging leggen bij uw rechtsbijstandsverzekeraar. Ik ben benieuwd of u hier inmiddels een reactie op heeft ontvangen? Zoals aangegeven in ons vorige bericht heeft u ook de mogelijkheid beroep aan te tekenen tegen de uitkomst van de klacht. Mocht u hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Reactie van de melder van de klacht biaiswinkels@gmail.com

1 maand geleden - Beste meneer Vloten, De rechtsbijstandsverzekering vindt het een vreemde gang van zaken. Adviseert in eerste instantie om beroep aan te tekenen. Dan heb ik vermoedelijk in december of januari daar reactie op en heeft het dus geen zin. Ik overweeg om mijn verhaal naar de televisie te sturen, daar ik door jullie schandalig behandeld ben. Ik wilde al vanaf februari een afspraak maken, maar dat kan niet. Ik heb vier foute brieven ontvangen, maar nog geen goede, want dat kan niet. Ik heb keurig netjes altijd alles betaald, maar een afschrift daarvan krijg ik voorlopig niet. Ik begrijp dat afschriften een keer per jaar komen, maar als een hypotheek wordt afgelost en eindigd lijkt het mij niet meer dan normaal dat ik daar ook een schrijven en een afschrift van ontvang. Ik vind jullie erg klantonvriendelijk. Bij mijn bezoek aan jullie kantoor werd ik weggestuurd met als antwoord dat ik gebeld zou worden n.a.v. een door hun verzonden mail die ik niet mocht lezen. Toen ik vroeg of ik dan een afspraak kon maken met degene waar de mail naar toe ging kon dat niet. Met andere woorden ik ben voor mijn gevoel zowel telefonisch als bij het bezoek zo snel mogelijk afgepoeierd. Wat nog erger is, is dat ik na een telefoontje met Reaal, waar ik keurig te woord ben gestaan, van hen wel een afschrift ontvangen heb, terwijl zij een overeenkomst hebben met jullie en niet met mij. Ongelofelijk dat het daar wel kan en bij jullie niet. Ik hoop dat het in januari netjes afgehandeld word, maar ik heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen meer in Abn Amro, na vier foute brieven en nog geen goede. En dan vragen jullie nu of ik er op wil vertrouwen dat alles goed komt. Ik hoop dat het goed komt, maar vertrouwen heb ik niet meer. Met vriendelijke groeten, Ilse Swinkels-van der Schoot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 19 oktober 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Swinkels-van der Schoot,

Ik begrijp dat het een langlopende kwestie is en dat u hier graag een einde aan ziet komen. Over de inhoud van de klacht heeft u steeds contact met mijn collega van klachtenmanagement. Mocht u daar nog vragen of onduidelijkheden over hebben, kunt u het beste met haar schakelen.

Ik snap ook dat na zo’n lange tijd uw vertrouwen minder is geworden. Ik hoop in ieder geval ook dat het snel positief voor u wordt afgesloten.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare
Dhr. J. van Vloten

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - In plaats van een reactie plaatsen, stond het bericht op opgelost. Ik ben me ervan bewust dat het nog niet voor u is opgelost en we blijven de klacht in de gaten houden. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Heeft op 20 oktober 2016 om 16:02 geantwoord

Beste meneer Van Vloten,

U hoopt dat het positief voor mij wordt afgesloten.
HOOPT
U heeft zelf kennelijk ook geen vertrouwen in Abn Amro.
Dat geeft voor mij weinig hoop voor de toekomst.

Met vriendelijke groeten,
Ilse Swinkels-van der Schoot

Alle klachten die gemeld zijn door biaiswinkels@gmail.com