Klacht: Klacht gekregen voucher

op 14 januari 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Voor mijn verjaardag heb ik van vriendinnen een voucher gekregen van Socialdeal: Een massage naar keuze bij spierverzorging Musculus in Thorn. Met deze voucher kon ik een keuze maken uit vier verschillende massages. Toen ik opbelde om een afspraak te maken, heb ik gevraagd of ik al aan moest geven welke behandeling mijn voorkeur had. Dit was niet nodig. Eenmaal aangekomen op de locatie bleek Musculus in een gewoon woonhuis te zitten, wat in eerste instantie geen probleem hoeft te zijn. De ontvangst was ietwat ongemakkelijk. Ik kwam binnen in een woning die nog het meest op een studentenappartement leek. Slordig en vies. Kasten stonden open, met overal voorwerpen en prullen. De behandelkamer was een huiskamer met een bank en tv, waar toevallig ook nog een massagetafel stond. Toen ik aangaf dat ik de hot stone massage wilde kwam dat eigenlijk niet zo goed uit, want de stenen waren pas net uit de vaatwasser. De meneer die de behandeling uitvoerde, maakte op mij geen fijne indruk. Er werd geen inleiding of uitleg gegeven, waardoor ik me nog minder op mijn gemak voelde. Er werd gevraagd of ik op de behandeltafel wilde gaan liggen. Normaal gesproken is er ergens een hoekje om om te kleden, in dit geval bleef meneer gewoon naast me staan kijken terwijl ik me uitkleedde. Hij begon met het ‘losmaken’ van wat spieren terwijl de stenen op aan het warmen waren. De massage duurde ruim een uur, waarna mijn rug als verdoofd aanvoelde. De stenen waren pas na een half uur opgewarmd, dus eigenlijk duurde de behandeling die ik wilde maar een half uur. De stenen werden niet op het lichaam gelegd, er werd alleen (nogal hardhandig) mee gemasseerd. De massage in combinatie met de ruimte kwam op mij onprofessioneel en onprettig over. Ik verbaas mij over het feit dat dit soort bedrijven op Social Deal mogen staan zonder enige controle. Omdat het een cadeau was heb ik de behandeling uitgezeten maar het is zeker iets wat ik iedereen af zou raden. Achteraf ben ik gaan zoeken naar reviews maar er blijken geen reviews over dit bedrijf te bestaan, wat bij mij ook vraagtekens oplevert.

Ik zou graag zien dat dit bedrijf verwijdert wordt van Social Deal. Het is geen waarde voor je geld en de ruimte is onprettig en onprofessioneel. Niet Social deal waardig.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 14 januari 2019 om 15:22 geantwoord

Beste Nieke,

Dankjewel voor je melding betreffende de ervaring bij Musculus. Allereerst erg vervelend dat de deal is tegen gevallen. Heel goed dat je dit met ons deelt, zodat wij hier intern mee aan de slag kunnen. Fijn ppl dat ik je zo snel kon bereiken, om jouw ervaring goed te bespreken. Je kunt er dan ook op vertrouwen dat wij dit op nette manier aankaarten bij de salon, zodat wij zo'n situatie in de toekomst kunnen voorkomen. Dus nogmaals bedankt voor je feedback en de genomen tijd.

Zoals afgesproken wacht ik je mailtje nog even af en dan zorg ik voor een goede afhandeling.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Groetjes,
Roxanne
Social Deal
Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Verkennis