Klacht: klacht fotoboek

op 29 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema,

Ik ben al jaren een trouwe klant bij Hema en ben altijd zeer tevreden geweest over mijn fotoboeken. Ik maak ze voor mezelf en jaarlijks voor de verjaardagen van mijn nichtjes en die zijn er altijd heel blij mee.
Alles ging goed totdat jullie met het nieuwe programma kwamen, volgens jullie eigen zeggen zou dit beter en makkelijker zijn, maar ik denk dat daar de meningen over verschillen. Het begon al dat ik het niet meer op mijn eigen laptop kon maken omdat ik niet de vereiste programma’s zou hebben, dus een andere laptop gebruikt. Daarna ben ik enige tijd bezig geweest om het nieuwe programma uit te vogelen, maar ook daar kon ik uiteindelijk mijn weg in vinden. Ik heb daarna al mijn vrije uurtjes in mijn boek gestoken om het op tijd af te krijgen voor mijn vakantie, zodat ik na de vakantie weer 1 van mijn nichtjes blij kon maken met een mooi boek. Blij was ik dan ook dat ik hem op tijd af had. Maar toen begon het echte probleem, ik kon mijn boek niet bestellen, foutcode 200 kreeg ik in beeld en hij laadde mijn foto’s niet. Ik heb via Facebook en jullie klantenservice contact gezocht, maar alle oplossingen die kreeg werkte niet. Dit zou toch ook niet mogen aangezien ik pas begin mei jullie programma heb geïnstaleerd en daardoor ook logisch gezien geen update krijg , die ik volgens een van jullie medewerkers wel had moeten krijgen. Nadat ik zelf maar mijn halve boek opnieuw ben gaan maken (dat waren dus 50 pagina’s), heb ik hem toch kunnen bestellen (helaas niet met de foto op de kaft die ik wilde, want dat pakte hij niet). Mijn vertrouwen in jullie service is compleet verdwenen, ik wil niet nog een keer het risico lopen dat uren bezig ben om vervolgens mijn boek niet te kunnen bestellen. Dus dit hele gedoe heeft jullie een trouwe en nu teleurgestelde klant gekost.

Met vriendelijke Groet ,

Wendy

Kom maar met een passende tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Lunenberg