Klacht: Klacht excursie waar niets mee gedaan wordt

op 30 juni 2015 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Excursie gehad (vanuit Lara) die door sunweb aangeboden werd. Was de eerste dag dat er een groep ging en het was absoluut niet veilig met kinderen. Bloot liggende electriciteitskabel, uitstekende spijkers, ladder als loopbrug naar soort van houten vlot, niet oplettende gids die 2 mensen bijna vergeten was, een buschauffeur waarbij we in moesten grijpen etc. Daarnaast was het “waterparadijs” niet gereed omdat het nog vroeg in het seizoen was terwijl we doorgevraagd hebben hierover ivm onze kids. Gelijk bij terugkomst klacht ingediend bij reisleiding. Er zou naar gekeken en worden en moesten wachten op terugkoppeling. Al lang en breed weer thuis zelf maar eens gevraagd wat de status was. Was de tweede klacht volgens hun en ze hadden nog verder niets ontvangen. Gelijk gereageerd dat we daar zeker met drie stellen van ons hotel en 2 van ander hotel klacht hebben ingediend. Heb de formulieren zelf persoonlijk gezien! Ach ja, waren inderdaad meer klachten maar alleen van onze dag. Uiteindelijk na een hoop heen en weer gemail kwam het erop neer dat de turkse norm lager ligt dan onze norm en we kregen geen tegemoetkoming terwijl ons dat wel beloofd was. Was behoorlijk wat geld voor hun topper wat niet veilig was en waar de kids zich 2,5 uur lang zaten te vervelen. Zie geen andere mogelijkheid om iedereen te waarschuwen vooral geen excursies met sunweb te boeken.

Als ze toegeven dat het daadwerkelijk onveilig was en een compensatie geven.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Bedankt voor uw reactie van 30 juni 2015. Wij begrijpen uit uw bericht dat uw excursie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest. Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft. Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen 2 weken een reactie per e- mail verwachten.Met vriendelijke groet, Sunweb Afdeling Webcare

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - 15/7 Mijn collega van de afdeling Customer Support heeft meerdere malen vandaag contact met mevrouw proberen op te nemen. Helaas zonder resultaat. Zij probeert het morgen nog eens.Met vriendelijke groet, Sunweb Afdeling Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Van mijn collega van de afdeling Customer Support heb ik begrepen dat zij inmiddels contact met u heeft gehad vandaag. Zij heeft met u het een en ander besproken over de excursie en ons standpunt hierin. U heeft aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Dit mag u zeker zijn. Wij doen echter geen tegemoetkomingen. Wij zijn blij u telefonisch gesproken te hebben en de situatie aan u hebben kunnen toelichten. Met vriendelijke groet, Sunweb Afdeling Webcare

SunWeb

Heeft op 16 juli 2015 om 17:48 geantwoord

Sunweb
Afdeling

Reactie van de melder van de klacht Ntempie

5 jaren geleden - Status mag dan wel als opgelost staan maar dat is het zeker niet. We hebben elkaar gesproken en de situatie doorgenomen. Meningsverschil blijft bestaan en zal dan ook niet opgelost worden. Wij gaan zeker nooit meer een excursie boeken bij sunweb.

Alle klachten die gemeld zijn door Ntempie