Klacht: klacht en boos

op 22 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo

Vandaag 21 augustus zouden jullie mijn vitrinekast komen leveren.  Tot 3 keer toe is de tijd veranderd.  Tot ik weer een mail kreeg van jullie dat ze niet komen leveren.  Moet weer een datum prikken.

Ik bellen en mijn kast is zoek zei de jongen die ik belde van extra@home. Er wordt onderzoek gedaan.  Verteld medewerker.  Heb nu al voor de derde keer vrij moeten pakken. Omdat keer op keer niet geleverd word of veel te laat. Nu en andere keren.

Ik heb voor vanmiddag ook weer 4 snipper uren op moeten nemen voor niets. Ik wil deze uren nu vergoed hebben van jullie.

En mocht mijn kast weer gevonden worden. Dan moet hij na 18.00 uur en vrijdags voor 18.00 uur.geleverd worden.

Ik heb otto ook ingelicht dat hij zoek is. zei vinden het ook erg raar.

Ik verwacht van jullie dat mijn kast DEZE WEEK nog wordt geleverd. Na 18.00 uur enop vrijdags tot 18.00 uur. En dat ik mijn halve snipperdag vergoed krijg van jullie.

En ik verwacht ook dat ik reactie terug krijg van jullie.   Want ik ben echt boos.

Met vriendelijke groet
M v amstel

als hij onbeschadigd bezorgt wordt deze week.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:24 geantwoord

Beste mevrouw van Amstel,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 26 augustus 2017 om 23:25 geantwoord

Ik heb geen oplossing gehad. Kast is uiteindelijk vrijdag bezorgd. Maar heb van postnl geen reden of telefoon gehad. Zelfs mijn vergoeding niet. Ze sturen me door naar Otto waar de kast vandaan komt. Terwijl ik de afspraak met Postnl heb gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door jonneke13