Klacht: Klacht: De branding, vakantiepark Aquadelta bruinisse

op 15 juli 2021 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelope week op vakantie geweest op het park. In principe iedereen vriendelijk tot dat we friet gingen halen bij eetgelegenheid, de branding. Kassiere alles behalve gastvriendelijk en zowel de friet als de snacks waren na een dikke 50 minuten wachten harstikke koud! En als je er wat van zegt word je nog brutaal aangekeken ook!

Zeker geen aanrader om hier te gaan eten! Beter 5 minuten rijden naar t centrum of strand dan hier nog iets te halen…

Gewenste Oplossing:

Een training voor het personeel wat klantvriendelijkheid betekent en hoe ze moeten bakken en niet van die koekenbakkers die geen verstand ervan hebben laten bakken.

En ik verwacht toch minimaal mijn geld terug! Gaat niet om 10tallen euro's maar een vergoeding is wel op zijn plaatst na slechte service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roompot

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roompot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymond.r