Klacht: klacht combinatie computerbril + bril

op 01 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Begin van dit jaar ben ik bij specsavers geweest om een bril te kopen. Tijdens het bezoek werd duidelijk dat ik voor de eerste keer een leesgedeelte nodig had. Nu ben ik naar huis gegaan met een computerbril en een bril zonder leesgedeelte. Na diversen bezoekjes en en 1x vervangen van computerglas is het nog altijd niet goed. Ik heb veel last van hoofdpijn en denk zelf dat het komt door de brillen. Dit omdat mijn ogen steeds erg moeten schakelen van de computerbril met leesgedeelte naar een bril zonder leesgedeelte. Bij opnieuw een bezoek aan de winkel werd mij voorgesteld om de bril zonder leesgedeelte te voorzien van maantjes (zichtbaar leesgedeelte). Nou daar ging zeker niet mijn voorkeur naar uit gezien mijn leeftijd voel ik me daar niet happy bij. Ik weer naar huis na een heel technisch verhaal en maar opnieuw in gedachte ga het maar weer proberen. Toch besloot ik om te bellen, waarom wel maantjes maar niet variovocale glazen, als ze dan tegemoet willen komen dan maar graag zo. Maar nee, het was nog niet eens duidelijk of ze de glazen wel zouden vergoeden. Ik zeg nou als jullie mij een voorstel doen mag ik toch aannemen dat jullie voor de kosten opdraaien. Na veel gepraat nu dus niets, koop je ter waarde van ruim €400,- aan brillen heb je iets waar je hoofdpijn aan overhoud en steeds krijgt.

Ik ben tevreden als ze mijn bril welke ik overdag draag voorzien van varivocale glazen zodat mijn ogen constant gewend zijn aan een leesgedeelte en ik wellicht minder hoofdpijn heb, dit is ook wat de opticien zei van Specsavers.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:37 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat u vanmiddag een afspraak met hen heeft voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Lella1970