Klacht: Klacht buschauffeuse

op 15 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij (moeders,vader en dochter met buggy) stonden te wachten op het busplatform op den haag cs om met bus 90 mee tegaan naar noordwijkerhout.Wij stonden te wachten samen met een ander stel met 2 jonge kinderen tot de deuren open gingen.Wij vroegen vriendelijk of de deuren open mochten en we hoorden een gemoppelt niet goed te verstaan schreeuwend antwoord iets in de zin van jullie moeten wachten. Daarintegen deed ze de deur wel voor open voor de andere passagiers waardoor de bus al snel vol liep en het was echt heel druk.In die tussentijd ging de buschauffeuse een aantal minuten roken en liet ons in die tussentijd buiten staan.Waardoor andere mensen er mee gingen bemoeien op de sos knop drukte waardoor ze ons schreeuwend aansprak dat we moesten stoppen en dat we nog 90 min anders konden wachten maar dit deden andere mensen die het assosciaal vonden dat ze 2 gezinnen voor een gesloten deur lieten staan.Je begrijpt wel alle plaatsen waren bezet de plekken voor de buggys moesten weer vrij gemaakt woorden met wat rumeur.En daar stond ik dan in een volle bus met mn dochtertje op mijn armen en kon met moeite nog een plekje vragen.Dit gelde ook voor het andere gezin.We hebben er wat van gezegd maar de buschauffeuse gaf aan dat dit een nieuwe regeling was.Dit lijkt mij niet maar goed.Dit was in bus 8818 rond 16 u 24.

Als de desbetreffende buschauffeuse hier op aangesproken kan worden ik vind dit heel assosciaal en was echt furieus op dat moment niet vanwege mij zelf maar vanwege de kindjes die ze liet staan dit lijkt mij geen normale handeling.Alvast bedankt gr fam tijssen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Beste Familie Tijssen,

Spijtig om te lezen dat de buschauffeuse jullie met buggy's buiten heeft laten wachten en jullie niet eerder naar binnen mochten. Ik kan me goed voorstellen dat jullie hiervan balen.

Ik heb de klacht meteen intern doorgegeven in de regio. Hier zal het verder worden uitgezocht en worden besproken. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ongemak die jullie hebben ervaren.

^LH
Arriva Webcareteam