Klacht: Klacht bezorging

Mevrouw Fraenk op 06 december 2021 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Vandaag 6 december 2021 om 17.38 zou mijn pakket (kussens) van Swiss Sense geleverd worden. Nu wordt er aangebeld…ik maak open. Tot mijn grote verbazing hoor ik de beneden deur weer dicht gaan. Ik woon 2 hoog en de bezorger is nog te lui om zn werk te doen en mijn pakket aan de deur te leveren of op zn minste te vragen als ik nr beneden kan komen. Niet dat dat kan want ik zit thuis met een baby van 4 maanden. Die ga ik dus niet alleen laten omdat jullie bezorger zn werk niet wil doen! Dus ik heb de kussens niet ontvangen en weet ook niet als de kussens er morgenochtend als ik de deur uit moet nog zijn.
Deze klacht heb ik ook gemeld bij Swiss Sense. En graag ontvang ik terugkoppeling van deze klacht.

Mijn geld terug als ik dat niet van Swiss Sense krijg als de kussens weg zijn.
Dat mijn pakketjes gwn aan mijn voordeur geleverd worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Fraenk