Klacht: klacht Bestway zwembad

MarkBroek op 18 augustus 2020 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Wij hebben op 12-6-2020 een zwembad van Bestway gekocht, binnen 14 dagen was er een klein lek in de liner. Volgens Cranenbroek moeten wij garantiegevallen melden bij Bestway. Volgens onze rechtsbijstand verzekeraar moeten wij bij Cranenbroek zijn, echter Cranenbroek blijft volhouden dat wij bij Bestway moeten zijn omdat er een afspraak met Bestway zou zijn. Ofwel je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lost iets op. Bestway is nagenoeg onbereikbaar en reageert niet op meldingen dus dat spoor loopt snel dood

Bij het omruilen van de kapotte liner. Het betreft een gebrekkig produkt. een zwembad van € 175,- hoort niet binnen 14 dagen lek te zijn. Het lek zit overigens op een vage vouw welke tijdens het verpakken of transport is ontstaan en is niet veroorzaakt door ons tijdens het gebruik.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarkBroek