Klacht: KLACHT

op 26 november 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Vrijdag 25-11-2016 is er beslag gelegd op mijn rekeningen door Cannock Chase.

Cannock Chase staat enorm slecht bekend, er zijn vele klachten over dit deurwaarderskantoor.

VOORDAT Cannock Chase daadwerkelijk de beslaglegging uitvoert, hoort de ABN AMRO hiervan een aankondiging van beslaglegging doen. Dit blijft zoals ik lees ook bij andere vrijwel altijd uit!

Cannock Chase heeft maling aan de wet, werken ook niet volgens de wet! Ze sturen geen dwangbevel, sturen geen aankondiging, ze halen het geld van de een op de andere dag plotseling van je rekening en daar geeft de ABN AMRO ZONDER een aankondiging toestemming voor!

WAT SLECHT !!

Ik ben niet de enige gedupeerde.

Dit mag gewoon echt NIET !!!

Pas tevreden als de ABN EERST een aankondiging stuurt voordat ze het toelaten dat slechte incasso bureaus onze rekeningen plunderen !!!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 week geleden - Goedemiddag Verusjka, Het spijt me om te horen dat er beslag gelegd is op je rekening. Je geeft aan dat je een vooraankondiging wilt hebben van de beslaglegging. Ik leg je graag uit waarom dit niet mogelijk. ABN AMRO krijgt van te voren geen vooraankondiging van de deurwaarder. De deurwaarder komt bij ons langs en geeft de stukken af bij ons. Wij moeten onze medewerking verlenen en diezelfde dag nog beslag leggen op de rekening. Diezelfde dag maken wij meteen een dossier aan het wordt de brief opgesteld en verstuurd. Dit proces en onze medewerking daarin is wettelijk geregeld. Jij geeft aan dat er afgelopen vrijdag beslag gelegd is op jouw rekening. De brief moet dus onderweg zijn. In het weekend en op maandag is er geen postbezorging, dus ik verwacht dat je de brief morgen ontvangt. Meer informatie over beslaglegging en de rol van ABN AMRO hierin, vind je hier: http://abn.com/2aXUQ4v. Voor problemen met het deurwaarderskantoor moet ik je naar hen verwijzen. Hier kunnen wij niet bij helpen. Als je nog inhoudelijke vragen hebt over de beslaglegging door ons, dan hoor ik het graag van je en help ik je met antwoorden. Veel succes met je financiën. Hopelijk komen jij en het deurwaarderskantoor er samen uit. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

Alle klachten die gemeld zijn door Verusjka