Klacht: Klacht

op 10 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Bijdeze wil ik een klacht bij jullie neer leggen over onterechte melding van dat ik mijn zoontje jason van 2,5 jaar te hard hebt aangepakt/mishandeld tijdens mijn afspraak bij de sociale dienst te Arnhem.

21 jullie is mevr. X en mevr. Y en mevr. Z bij mij thuis geweest ivm de zorgmelding.
Zonder enige goede communicatie en onderzoek is mij gedwongen en gedreigd ( zo zie ik het ) dat ik naar een moeder en kindhuis in zetten ( waar je niet doodgevonden wil worden ) moet gaan per direct want als ik niet meewerkt raak ik mijn zoontje kwijt.
Ben er absoluut niet mee eens en ben zwaar ongelukkig hier met mijn zoontje.
Mevr. X van Rijnstad Arnhem ken ik al ruim 2 jaar en in de 2 jaar is er geen verbetering gekomen in de hulp die zij wil dat ik neem, heb der al aantal keren aangegeven dat ik geen hulp nodig heb met het opvoeden van mijn zoontje jason maar omdat zij zo aandrong om hulp te nemen heb ik het maar gedaan om van het gezeik af te te zijn alleen ik heb er niks aan gehad en door haar is alles maar erger geworden.

Het enigste hulp wat ik aan X vroeg is om mij te helpen om naar Rotterdam te gaan waar ik thuis hoor met jason en ook om van m’n ex af te komen ivm in het verleden aantal ruzie wat escaleerde.

Wat betreft mevr. Z ( van wsg groep ) heb ik maar 2 keer gezien in 1 mnd tijd echter ik weet in godsnaam niet wat voor hulp zij mij moet aanbieden en zij kent mij niet eens.

Gewenste Oplossing
Als ik en mijn zoontje veilig thuis zijn en van die beschuldiging af ben want slaat nergens op

Graag ophouden met liegen en ik wil naar huis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:20 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Meer, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 10 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia van der meer