Klacht: klacht

op 02 juni 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb vandaag 01-06-2016 een ballon en een kaartje laten sturen naar mijn zwager.
Op het kaartje had ik een hele tekst getypt maar die is blanco aangekomen.
En de ballon had aan de bovenkant een foto met gefeliciteerd 12,5 jaar in dienst en dan in het midden zijn naam en daaronder gefeliciteerd.
Nu mistte de ballon dus ook zijn naam en het stukje gefeliciteerd.

Ik heb hier 32,40 voor betaald en vind dit niet netjes.

Mijn zwager wist niet waar het vandaan kwam omdat het kaartje blanco was.

Kelly braggaar

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik tegemoet gekomen word naar mijn betaling, omdat ik er wel voof betaald heb maar het niet zo is als hoe het had moeten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 03 juni 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kelly,

wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw bestelling zo is afgeleverd. We zien inderdaad ook in het systeem dat dit niet helemaal goed is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

We zullen de bestelling aan je vergoeden. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door heb ik niet.....