Klacht: Klacht

op 18 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik wil bijna scheldwoorden gebruiken maar dat doe ik bij deze niet.
Ik ben al heel lang klant bij Vodafone en tot op heden betaal ik gewoon onzin voor 53 nog wat per maand voor 6gb en een promotie, Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het er niet mee eens ben dat voor wat ik betaal te veel weinig krijg. Als ik naar KPN kijk en andere providers. Begin ik toch wel echt men mening te vormen. Ik kreeg toen een aanbod van een meneer die gaf aan dat ik vanaf 1 april anders mijn abonnement kon aanpassen omdat ik inderdaad veel te veel betaal voor wat ik krijg. Je moet ook iedere keer weer van die vervelende blox extra bij kopen. irritatie punt is wel bereikt. ik heb nu wifi van de buurman. Ik ben gewoon niet tevreden met Vodafone meer niet te vreden en ze doen heel makkelijk oh dan geef je ik je wel gratis 500mb of ja ik geef je 1 gratis gb extra.. Wat een onzin!! Je kan toch gewoon het abonnement aanpassen,. Nee dat kan niet want je bent te laat ? Like really, dit is hoe Vodafone dus werkt? Nou echt hoor de frustratie word alleen maar groter. Ik heb er expres mee gewacht om te kijken of hun zelf met iets leuks komen. Ik zit tot 2018 vast aan het abonnement, terwijl er duidelijk een aanpassing mogelijk was volgens die meneer die ik had gesproken. Toen ik het abonnement aangeboden kreeg, was er mij ook niet verteld dat je een bedrag extra moest betalen ook zo nasty! Lekkere manier van verkoop en je sales dus binnenhalen. Het zijn echt van die kleine dingen waar je als klant gewoon geirriteerd van word.
En ja ik werk zelf in de Sales, je hoeft mij niet vertellen hoe het soms te werk gaat maar op deze manier hoeft het van mij echt niet dus of vodafone doet wat aan mijn abbonement en bieden mij een leukere mogelijkheid of ik stop per direct bij hun want er is altijd wel wat met hun !

Het enige waar ik tevreden mee ben is de mensen die je normaal te woord staan. Verder niet.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naomi bellini