Klacht: klacht

op 01 februari 2014 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Camel een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Camel

3 jaren geleden - Wij hebben de consument een email gestuurd met het verzoek ons de verpakking met tabak op te sturen zodat wij deze kunnen laten onderzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 04 februari 2014 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant gesproken en hadden de klacht graag verder in behandeling willen nemen maar dit bleek niet mogelijk omdat de betreffende verpakking en tabak niet retour gestuurd kunnen worden door de klant. Wij hebben de klacht wel bij ons geregistreerd. De klacht is op opgelost gezet om deze af te kunnen sluiten. De melder is hierover geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door c.kusters